JOM PIKIAQ SAT!  

Posted by Rudstarz


Aku jalan-jalan kt blog org lain tibe2 terjumpe gambar ni.AMAZING! Tp betol ke? mula2 aku mcm xcy jer tp jom kita analize gambar ni.


Any idea?

2 comments

ni teknik photoshop ni...

sebab muka sama.tempat tali kat tangan dia pun sama.kalau betulbetul ada,mesti paling kurang tali kat tangan tu lainlain.paling kurang,untuk membezakan antara keduanya.kan?

Post a Comment

Jom Bisnes Kuih Raya --> Masyuukkk

WHO AM I?

Berminat untuk jadi Ejen Etiqa Takaful?
Hubungi Hairudi :017-6857940

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Search This Blog

Loading...

FOLLOW ME!

TEMUDUGA KERAJAAN

Pakej istimewa khas untuk graduan sekalian. Jangan lepaskan peluang ini

RAJA AFFILIATE

Ingin mulakan perniagaan internet? Masih takda idea?

101 IDEA PERNIAGAAN INTERNET

Panduan yg wajib dimiliki oleh para Newbie dalam menjana wang prtama di internet tanpa sebarang modal

RAHSIA BLOG

Ingin tahu sejauh mana potensi anda untuk bergelar pro-blogger?